Seminari Ítaca d'Educació Crítica

Espai de debat, reflexió i difusió d'idees educatives, però també espai d’observació, d’anàlisi i de prospecció de l’ensenyament.

Pàgines

  • Qui som?
  • Consell assessor
  • Activitats
  • Publicació pròpia
  • Articles per autors/res
  • Enllaços d'interès
  • Recomanacions
  • Contacte

1/3/16

Cecília Bayo

Una cohesió social de fireta
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

TRANSLATE THIS PAGE

NOU

LLIBRE PUBLICAT

Per a totes i tots aquells que estem en desacord amb l’enfocament i la política educativa   actual i amb el rumb que regeix la dinàmica de l...

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Etiquetes

  • avaluació/selecció/segregació (22)
  • competències bàsiques (17)
  • currículum educatiu (47)
  • debat educatiu (51)
  • educació al servei de l'economia (37)
  • educació i ensenyament públic (34)
  • Formació professional (1)
  • gestió gerencial (14)
  • innovació educativa (13)
  • mercantilització de 'educació (4)
  • mercantilització de l'educació (12)
  • neoliberalisme i educació (17)
  • política educativa (66)
  • privatització i externalització (15)
  • retallades i desregularització (13)
  • tecnologies digitals (3)
  • TIC (1)
  • Universitat (2)

Arxiu del blog

  • ►  2025 (3)
    • ►  d’abril (3)
  • ►  2022 (10)
    • ►  de juny (5)
    • ►  de maig (4)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2021 (1)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2020 (10)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2019 (1)
    • ►  de maig (1)
  • ►  2018 (5)
    • ►  de juny (4)
    • ►  d’abril (1)
  • ►  2017 (10)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de juny (8)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2016 (77)
    • ►  de desembre (5)
    • ►  de setembre (7)
    • ►  de juny (8)
    • ►  de maig (15)
    • ►  d’abril (18)
    • ▼  de març (23)
      • Innovació com a fórmula de privatització
      • Escola Nova 21 com a política oficial del Departam...
      • Lectures sobre la innovació al món educatiu
      • Manifest del Seminari Ítaca d'Educació Crítica (SIEC)
      • Impedir la deriva, ara i després de la pandèmia
      • Carlos Aldana Mendoza
      • Pau Bori
      • Ken Jones
      • Pere Polo Fernández
      • Pep Barceló
      • Jaume Martínez Bonafé
      • Francesc Imbernon
      • Carlos Fernández Liria
      • Enrique Javier Díez Gutiérrez
      • José Saturnino Martínez García
      • Nico Hirtt
      • Carmen Rodríguez Martínez
      • Xavier Díez
      • Christian Laval
      • Rosa Cañadell
      • Richard Hatcher
      • Marc Casanovas
      • Cecília Bayo
    • ►  de febrer (1)
SIEC - Seminari Ítaca d'Educació Crítica. Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.